Jeg har været ansat i firmaet i over 20 år og var så heldig, at overtage det for ca. 8 år siden. Jeg går glad på arbejde hver dag og nyder, at kvalitet og service stadig er omdrejningspunktet for alt hvad vi laver.
Meget mere om os
Palm´s Auto er en af de mest erfarne virksomheder på markedet, og vi bestræber os på hele tiden at være med i udviklingen af moderne motorteknologi.
Mød vores team
Vi er et stærkt hold – og alle lever og ånder for biler. Det er vores store passion – og målet med vores arbejde er, at skabe tilfredse kunder.
Bent
Bent har arbejdet hos Palm´s Auto hele hans liv :-). Han er 55 år gammel - og brænder for biler, hurtige biler. Han er danmarks bedste bil tuner - og er "hjernen" i firmaet. Der er ikke et problem, som Bent ikke kan løse.
Rene
Rene har været hos os i 7 år. Han er udlært hos Folkevogn - og elsker biler. Han er dedikeret - og er perfektionist til fingerspidserne.
Rene Pagh Ellman
Rene Pagh Ellman, 44 år. Har arbejdet hos Palm´s Auto i mere end 20 år. Han overtog firmaet i 2008 efter et naturligt generationsskifte - og har gået glad på arbejde hver dag.
Spørgsmål & svar
Hvad er jeres timepriser ?
Her finder du vores prisliste
Tilbyder i serviceeftersyn ?
Vi tilbyder 2 forskellige serviceefter – et stort og et lille. Klik her og se forskellen.
Kan I chiptune alle biler?
Vi chiptuner de fleste biler, men ring endelig på 4494 4515 og få en snak.
Kan jeg få en firmaaftale ?
Ja – Palm´s auto tilbyder firmaaftaler. Kontakt os via dette link.
Jeg har fået en skade på min bil - hvad gør jeg?
Du starter med at ringe/e-mail´e os, og fortæller lidt om skaden. Ud fra dette kan vi vurdere om det er noget, som vi vil kunne tage os af, eller at nogle af samarbejdspartnere bedre vil kunne få løse opgaven. Såfremt det er en opgave vi mener at kunne løse – hvilket det som oftest vil være – så sørger du for at få transporteret bilen til vores værksted.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade, som forsikringen dækker ?
Såfremt du har fået en skade der dækkes af din forsikring, så skal du blot få bilen transporteret til vores værksted, fortælle os, hvem dit forsikrings-selskab er, og herefter tage kontakt til dit forsikrings-selskab. Herefter foregår resten ganske automatisk.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade, som forsikringen ikke dækker ?
Du starter med at ringe/e-mail´e os, og fortæller lidt om skaden. Ud fra dette kan vi vurdere om det er noget, som vi vil kunne tage os af, eller at nogle af samarbejdspartnere bedre vil kunne få løse opgaven. Er det noget vi tager os af, får du bilen transporteret herud, hvorefter vi kan give dig et tilbud på udbedring af skaden.
Hvis jeg har fået en skade på min bil, kan jeg så få et uforbindende tilbud hos jer ?
Ja, hvis du bringer bilen ud til os, så kan vi give dig et uforbindende tilbud.
Kan jeg bruge reservedele som jeg selv har fundet / købt til reparation af min bil ?
Ja, efter aftale anvender vi også reservedele som kunden selv ønsker at bruge til reparation af bilen.
Kan I foretage syn ?
Ja, vi kan iflg. aftale i fbm. modtagne opgaver også stå for at sende klargjorte biler til syn hos vores samarbejdspartnere.
Transport til/fra syn afregnes i fht. gældende dagstakst.
Er jeres måling på HK præcise ?
Der vil altid være en lille usikkerhed med måleudstyr – men vores rullefelt måler præcist…